1. Home
  2. Veelgestelde Vragen

Veelgestelde Vragen

Veelgestelde Vragen

Algemeen

 

In welk werkgebied is HomeFlex actief?

Ons werkgebied is in de loop der jaren behoorlijk uitgebreid. We hebben meer dan 900 woningen met totaal ongeveer 4000 bedden in eigen beheer, verspreid over meer dan 120 plaatsen in Nederland. In samenwerking met gemeenten, corporaties, vastgoedinvesteerders en particulieren blijven wij op zoek naar nieuwe huisvestingsmogelijkheden. Heeft u interesse of wilt u graag meer informatie over ons unieke concept? Neem dan direct telefonisch contact op via 0184-820082 of vul ons contactformulier in.

 

Wat houdt het SNF-keurmerk in?

Woningen met een SNF-keurmerk voldoen aan bepaalde eisen die een goede leefbaarheid in de woning garanderen. Lees hier meer over het SNF-keurmerk.

 

Ik ben buurman/-vrouw van een HomeFlex woning en heb een klacht. Waar kan ik deze klacht indienen?

D.m.v. ons klachtenformulier kunt u de klacht aan ons melden. Wij streven er naar om binnen 1 werkdag te reageren op uw bericht.

 

Ik ben huurder van een HomeFlex woning en wil graag een storing melden. Hoe kan ik de storing het beste doorgeven?

Vul bij voorkeur ons storingsformulier in of neem contact op met één van onze storingsmedewerkers bij u in de buurt. Wij zullen de storing binnen 1 werkdag  in behandeling nemen en u telefonisch of per e-mail op de hoogte houden van de status.